Spartips: Fodral till klänningen

När jag köpte klänningen följde det inte med något fodral. Först tänkte jag : ”jag blir väl tvungen att köpa ett standard i plast, suck.. kostar säkert 500 kr.” Sen googlade jag runt lite och läste att det inte är bra med plast, det stänger ju in fukten. Det tipsades om påslakan, så det är det jag använder nu.

Jag hängde klänningen på en rejäl galge, trädde ett vitt påslakan över, knöt en knut i botten och hängde på en spik i garderoben.

/Susanne.

Standard

Kommentera

